استکبار جهانی در پشت پرده حوادث تروریستی است
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
شناسه : 314953
5
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در پشت این اقدامات تروریستی، استکبار جهانی قرار دارد، گفت: حادثه تروریستی کرمان، استیصال و درماندگی دشمنان اسلام و مکتب مقاومت را نشان داد.
پ
پ

آیت‌الله عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با تسلیت حادثه تروریستی کرمان و به‌شهادت‌رسیدن تعدادی از هم‌وطنان در این حادثه، اظهار کرد: برخی از شخصیت‌ها در زندگی خود فردی تأثیرگذار بوده و فعالیت آنها سبب گرایش مردم به دین و حق و دیانت می‌شود که بعد از شهادت آنها نیز این اثربخشی چندین برابر می‌شود و شهید سلیمانی از این شخصیت‌های تأثیرگذار بودند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن می‌فرماید که شهدا زنده بود و نزد پروردگار روزی داده می‌شوند، افزود: دشمن تصور می‌کرد که با شهادت شهید سلیمانی، یاد و خاطره او فراموش می‌شود؛ ولی در اشتباه محض بود.

وی با اشاره به جایگاه حاج‌قاسم سلیمانی در محور مقاومت، گفت: دشمن خیال می‌کرد که با شهادت شهید سلیمانی، محور مقاومت تضعیف می‌شود درحالی‌که امروز می‌بینیم خون شهید سلیمانی چندین برابر بیشتر از سردار سلیمانی منشأ اثر شده است.

دیرباز تصریح کرد: بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، نه‌تنها از نقاط مختلف ایران بلکه از سراسر دنیا در سالگرد شهادت آن سردار رشید اسلام حضور یافته و مراسم باشکوهی برگزار می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اتفاقات غزه و سرزمین‌های اشغالی، اظهار کرد: جریاناتی که در غزه اتفاق افتاد، نشان داد که تمام نظرات، ایده‌ها و مسیری که حاج‌قاسم انتخاب کرد، درست بود.

وی با بیان اینکه دشمن مرعوب شده و دید که اگر ضربه‌ای می‌خواست بزند نتیجه برعکس داده است، گفت: دشمن می‌خواست جبهه مقاومت را تضعیف کند و در این راستا نیز چند عملیات انجام داد؛ ولی به نتیجه دلخواه خود نرسید.

دیرباز با بیان اینکه در پشت این اقدامات تروریستی، استکبار جهانی قرار دارد، تصریح کرد: این اقدام آنها نشان داد که چقدر ضعیف و ناتوان هستند که افراد بی‌گناه و زنان و کودکان را شهید می‌کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه محور مقاومت باقدرت به راه خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: ما را بکشید؛ ملت ما بیدارتر می‌شود و این را دیدیم که بعد از حادثه تروریستی مردم باز به صحنه آمده و مصمم‌تر از قبل در صحنه حضور یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.