استکبار جهانی به دنبال ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه است
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
شناسه : 309655
5
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار جهانی به دنبال این است تا بی‌عفتی و بی‌حجابی را در جامعه رواج دهد.
پ
پ

آیت‌الله عسگر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف، گفت: استکبار جهانی به دنبال این است تا بی‌عفتی و بی‌حجابی را در جامعه رواج دهد و کاری می‌کند که مردم نسبت به بی‌حجابی بی‌تفاوت باشند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم باید همیشه آگاه و بصیر و هوشیار باشند، افزود: مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمنان و مسائل پیرامونی بی‌خبر و بی‌اطلاع نباشند.

وی با اشاره به اینکه غیرت و عفت یک امر انسانی است، گفت: و وقتی به گذشته اروپا و امریکا و حتی کل دنیا نگاه می کتیم، رد پای عفت دیده می‌شود و می‌بینیم که همه با عفت زندگی می‌کردند و بین محیط خانه و جامعه در نوع پوشش تفاوت قائل بودند.

دیرباز با بیان اینکه ملت ایران، ملت باغیرت و با عفت هستند، تصریح کرد: ملت ایران، ملت غیور و عفیفی هستند و این را همواره نشان داده‌اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری هم چنین با تأکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله حجاب و عفاف بی‌تفاوت باشیم، اظهار کرد: این را بدانیم که حجاب سد اول است و اگر بشکند دشمن بیشتر پیشروی می‌کند و فردا موضوعات دیگر را رواج می‌دهد تا در آن صورت غیرت و عفت در جامعه کم‌رنگ شود.

وی گفت: همه در قبال این مسئله مسئول بوده و باید با روشنگری و اقناع‌سازی به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.