صدور حکم شهردار میاندوآب در حال سیر مراحل قانونی است
۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
شناسه : 309032
2
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب: دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت: صدور حکم شهردار منتخب میاندوآب در حال سیر مراحل قانونی بوده و نتیجه پس از طی مراحل به‌زودی مشخص می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانگیر مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت شهر در پی نبود شهردار مطلوب نبوده و مردم نیز از این وضعیت ناراضی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب افزود: با بیان اینکه ما هم تعیین و تکلیف شهردار منتخب را پیگیر هستیم، افزود: علت طولانی‌شدن اعلام نتیجه، انجام مراحل اداری برای احراز شرایط و صلاحیت شهردار منتخب است.

وی با بیان اینکه صدور حکم شهرداری منتخب، شرایطی دارد که باید طی شود، گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌‌ها از مراجع ذی‌صلاح نتیجه شهردار منتخب حداکثر تا ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود.

مسعودی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت عمومی شهرداری، تصریح کرد: مردم از وضعیت موجود ناراضی بوده و ما نیز در پیگیری‌های خود مواردی مانند تنظیف شهری، زیباسازی، وضعیت معابر و آسفالت خیابان‌ها را که مطالبه مردم بوده، مطرح کرده‌ایم.

از بهمن‌ماه سال گذشته شهرداری میاندوآب پس از استعفای “بابک قدیمی” شهردار سابق میاندوآب، با سرپرستی”وحید اصغری‌پور” اداره می‌شود و اعضای شورای شهر نیز در اردیبهشت‌ماه امسال پس از کش‌وقوس فراوان از بین ۱۷ گزینه نهایی، “محمدعلی شریفی” را به‌عنوان شهردار جدید انتخاب کردند که در ادامه وی نیزکناره‌گیری خود را از ادامه مراحل اعلام کرد تا شورای شهر میاندوآب با چهار رأی ” بابک محمدزاده” رئیس فعلی شورا را به‌عنوان شهردار منتخب جدید انتخاب کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.