بازطراحی میادین و المان‌های ورودی شهر میاندوآب
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 315583
2
شهردار میاندوآب خبر داد: شهردار میاندوآب گفت: در ادامه اقدامات عمرانی شهرداری میاندوآب، بازطراحی المان‌ها در ورودی‌های شهر میاندوآب در دستور کار قرار گرفته است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به ادامه اقدامات عمرانی و زیباسازی سیمای شهری میاندوآب، اظهار کرد: در ادامه اقدامات عمرانی شهرداری میاندوآب، بازطراحی المان شهری در ورودی میاندوآب از سمت ارومیه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار میاندوآب افزود: در این راستا در کنار تندیس شهید باکری سردار رشید اسلام و افتخار آذربایجان و میاندوآب که در این ورودی قرار گرفته، طرح‌های دیگری نیز به‌منظور بازسازی این میدان طراحی و تعبیه می‌شود.

وی با بیان اینکه بازسازی و زیباسازی میادین و ورودی‌های شهری میاندوآب به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، گفت: بعد از طراحی المان‌های نوری و نصب المان‌ها در ورودی میاندوآب از سمت تبریز و میدان شهید باکری و نیز اتمام کار طراحی و بازسازی میدان واقع در ورودی میاندوآب از سمت ارومیه، اقدامات بازسازی و طراحی المان در سایر ورودی‌ها نیز انجام می‌شود.

محمدزاده تصریح کرد: این اقدامات، نصب المان‌ها و بازسازی میادین در ادامه اقدامات عمرانی و باهدف زیباسازی شهری، ایجاد جلوه‌های بصری، رضایت شهروندان و توجه گردشگران و مسافران نصب شده است.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: نصب المان‌های جدید در معابر شهری میاندوآب و زیباسازی سیمای شهری با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بهبود فضای بصری شهری یکی از موضوعات اولویت‌دار برای مجموعه مدیریت شهری است، اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته است و در این راستا نیز ایجاد جلوه‌های بصری را در دستور کار دارد.

محمدزاده با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب هستیم، افزود: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده در زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم شده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

پیش از این نیز باهدف زیباسازی شهری، ایجاد جلوه‌های بصری و رضایت شهروندان سه المان جدید در نقاط مختلف و ورودی میاندوآب نصب شده است.
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.