حرف‌های بدون سند در میاندوآب مد شده است
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 313946
2
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: برخی عادت به مسائل حاشیه‌ای داشته و متأسفانه حرف‌های بدون سند در میاندوآب مد شده است.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، بابک محمدزاده امروز در گفتگو با خبرنگاران در میاندوآب با بیان اینکه آسفالت یکی از بزرگ‌ترین معضلات و مشکلات مردم این شهر بوده است، اظهار کرد: در این راستا نیز آسفالت‌ریزی معابر و رفع این مشکل در اولویت مدیریت شهری قرار گرفت.

شهردار میاندوآب گفت: در دو ماه گذشته ۷۰ هزار مترمربع در سطح شهر میاندوآب آسفالت‌ریزی شده که بیش از ۵۰ درصد همراه با زیرسازی بوده است.

وی با اشاره به اینکه دو فهرست از معابر و خیابان‌هایی که باید در سال ۱۴۰۱ آسفالت‌ریزی می‌شدند؛ ولی عملیاتی نشده بود، افزود: ۹۰ درصد آسفالت‌ریزی بر اساس فهرستی بوده که باید در سال ۱۴۰۱ آسفالت‌ریزی می‌شد؛ ولی بنا به دلایلی به تأخیر افتاده بود که ما آن را عملیاتی کردیم.

محمدزاده تصریح کرد: با اقداماتی و برنامه‌ریزی‌هایی که داریم قطعاً تا شهریور آینده، میزان رضایتمندی از آسفالت را به ۱۰۰ درصد می‌رسانیم.

شهردار میاندوآب به نصب المان‌های دوچرخه در میدان انقلاب این شهر اشاره کرد و گفت: میاندوآب شهر دوچرخه بوده و المان دوچرخه نیز براین‌اساس در میادین نصب شده است.

وی گفت: تنها به نصب این المان‌ها اکتفا نکرده و تعداد بیشتری از این المان‌ها در نقاط مختلف شهر نصب خواهیم کرد.

محمدزاده با تأکید بر اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر از سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری حمایت می‌کند، تصریح کرد: ما هر هفته در شهرداری جلسه سرمایه‌گذاری داریم و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.

وی به معضل سگ‌های ولگرد نیز اشاره کرد و گفت: ️اقدامات لازم برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در حال انجام بوده و قطعاً تا دو ماه آینده این اقدامات که دررابطه‌با جمع‌آوری و مقابله با سگ‌های ولگرد انجام می‌گیرد، محسوس خواهد بود.

شهردار میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه در راستای جذب گردشگر و ایجاد امکانات تفریحی و گردشگری برنامه‌هایی در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: در این راستا نصب پل معلق را در دستور کار قرار داریم که در مراحل اولیه است.

وی گفت: تلویزیون‌های شهری نیز در ادامه برنامه‌های شهرداری و شورای شهر دوباره در نقاط مختلف میاندوآب نصب می‌شوند.

محمدزاده با بیان اینکه ️ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب دغدغه همه شهروندان بوده و ما نیز پیگیر موضوع هستیم، اظهار کرد: پل ستارخان را می‌توان به منطقه گردشگری و پیاده‌راه تبدیل کرد و در کنار آن تا شهریور آینده باید ساحل زرینه‌رود را به منطقه گردشگری تبدیل کنیم.

شهردار میاندوآب به معضل ترافیک نیز اشاره و با بیان اینکه ترافیک شایسته مردم میاندوآب نیست، افزود: در دو سال گذشته که عضو شورا یا شهردار بوده‌ام، رفع این مشکل در اولویت خود قرار داده‌ام.

وی هم چنین با انتقاد از برخی مطالب حاشیه‌ای، گفت: متأسفانه حرف‌های بدون سند در میاندوآب مد شده است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.