مرکز خدمات رفاهی ورودی میاندوآب افتتاح می‌شود
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 315765
7
شهردار میاندوآب:  شهردار میاندوآب گفت: مرکز خدمات رفاهی در ورودی میاندوآب از سمت تبریز هم‌زمان با دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اینکه میاندوآب از موقعیت ویژه‌ای در منطقه برخوردار است، اظهار کرد: شهرستان میاندوآب روزانه شاهد تردد هزاران مسافر است که این شهر را به‌عنوان مقصد خود قرار داده و یا در راه مقصد خود از میاندوآب عبور می‌کنند.

شهردار میاندوآب افزود: باتوجه‌به این موقعیت ویژه، ایجاد یک مرکز خدمات رفاهی برای خدمات‌دهی به مسافران و مردم شهرستان یک امر ضروری بوده و لذا مجموعه شهرداری و شورای شهر نیز این موضوع را در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در این زمینه مسجد حر ابن ریاحی و یک مرکز رفاهی برای خدمات‌دهی به مسافران و مردم در ورودی شهر پیش‌بینی و اقدامات لازم برای شروع خدمات‌رسانی این مکان در دستور کار قرار گرفت.

محمدزاده افزود: هم اکنون کار احداث این مرکز خدمات رفاهی بین‌راهی که در ورودی میاندوآب از سمت تبریز قرار دارد، در مراحل پایانی قرار داشته و ان‌شاءالله در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

شهردار میاندوآب تصریح کرد: این مرکز خدماتی دارای امکاناتی مانند مسجد، سرویس‌های بهداشتی، پارک و آلاچیق مسافر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسجد حر بن ریاحی نیز که در این محل واقع شده بود در مراحل پایانی بازسازی و احیا قرار دارد، گفت: احیای مسجد حر ابن ریاحی در این منطقه نیز قطعاً باعث رشد معنوی و فرهنگی در ورودی شهر می‌شود.

محمدزاده با بیان اینکه شهرداری به دنبال افزایش سطح ارائه خدمات ایجاد محیط آرام و دلنشین برای شهروندان است، افزود: در ادامه فعالیت‌های شهرداری، نصب المان‌های جدید در معابر شهری میاندوآب و زیباسازی سیمای شهری با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری ادامه دارد.

شهردار میاندوآب با اشاره به اینکه بازطراحی المان‌ها در ورودی‌های شهر نیز در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب بوده و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به کار گرفته‌ایم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.