وضعیت آسفالت خیابان‌های میاندوآب بهبود می‌یابد
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۲
شناسه : 314520
4
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: تلاش می‌کنیم تا خردادماه سال آینده وضعیت آسفالت معابر میاندوآب را به نقطه مطلوب رسانده و رضایت همشهریان را جلب کنیم.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» در میاندوآب با اشاره به تداوم آسفالت‌ریزی معابر شهری در نقاط مختلف این شهر، اظهار کرد: نهضت آسفالتی که از ابتدای مهرماه با شروع دوره مدیریت جدید شهری در میاندوآب شروع شده، همچنان ادامه دارد.

شهردار میاندوآب افزود: در دو ماه گذشته بیش از ۷۰ هزار مترمربع در سطح شهر آسفالت‌ریزی شده به‌طوری این میزان در روز به ۷۰۰ تن نیز رسیده است.

وی با بیان اینکه آسفالت‌ریزی در برخی مناطق همراه با زیرسازی بوده است، گفت: تلاش می‌کنیم با اقداماتی که شروع کرده‌ایم، تا خردادماه سال آینده وضعیت آسفالت معابر میاندوآب را به نقطه مطلوب رسانده و رضایت همشهریان را جلب کنیم.

محمدزاده با بیان اینکه آسفالت یکی از بزرگ‌ترین معضلات و مشکلات مردم این شهر بود که همواره از وضعیت آن گلایه داشتند، اظهار کرد: در این راستا نیز همراه با شورای اسلامی شهر، آسفالت‌ریزی معابر مختلف را طبق جدول زمان‌بندی به‌منظور رفع این مشکل مردم در اولویت خود قرار دادیم.

شهردار میاندوآب افزود: در کنار آسفالت‌ریزی، سایر فعالیت‌ها در حوزه عمران، خدمات شهری، زیباسازی و فضای سبز نیز انجام می‌گیرد تا ضمن جلب رضایت مردم، شهری در شأن و شایسته مردم میاندوآب داشته باشیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.