سفر رئیس جمهور به روسیه به نفع کشور است/قرارداد با کشورهایی مانند روسیه و چین به خنثی کردن تحریم ها کمک کند
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
شناسه : 298326
9
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهوری به روسیه می تواند از ابعاد و در زمینه های مختلف حائز اهمیت بوده و تاثیرگذار باشد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با پراهمیت شمردن سفر رئیس جمهوری به روسیه، اظهار کرد: سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به روسیه به عنوان عضو دائم شورای امنیت که دارای حق وتو است، می تواند از ابعاد و در زمینه های مختلف حائز اهمیت بوده و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به نقش روسیه در برجام و تقابل این کشور با غرب و مباحث پیرامون اوکراین، افزود: در سوریه نیز روسیه با ایران هم جبهه بود و در اشتراکات امنیتی و سیاسی نیز به عنوان یک قدرت جهانی، نقش بسزایی دارد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چنین مناسباتی در سطح بین المللی و منطقه ای از اهمیت برخوردار بوده و می توانیم با دست در دست هم دادن اقدامات مهمی را انجام دهیم، گفت: این سفر در زمینه برجام و مذاکرات و دورزدن تحریم ها هم می تواند موثر باشد.

عیسی زاده تصریح کرد: در شرایط تحریمی، داشتن روابط در زمینه اقتصادی  و بانکی با کشورهایی مانند روسیه و چین، گام موثری برای دور زدن تحریم ها است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.