ساماندهی ورودی‌های شهری میاندوآب روبه‌اتمام است
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
شناسه : 310077
4
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: هم اکنون روند ساماندهی ورودی شهر میاندوآب از سمت آذربایجان شرقی، میدان عاشورا و بزرگراه الغدیر از پلیس‌راه تا میدان عاشورا در حال اتمام است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در حاشیه بازدید از پروژه ساماندهی ورودی میاندوآب از سمت ملکان و آسفالت‌ریزی محدوده میدان عاشورا، گفت: هم اکنون روند ساماندهی ورودی شهر میاندوآب از سمت آذربایجان شرقی، میدان عاشورا و بزرگراه الغدیر از پلیس‌راه تا میدان عاشورا در حال اتمام است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: ساماندهی بخش کوچکی در محدوده کوی قجلو ناتمام مانده است که این بخش نیز توسط شهرداری طی هفته آینده اجرا شده و به اتمام می‌رسد.

وی گفت: پس از اتمام عملیات در دست اجرا و آسفالت‌ریزی، تزئین، گل‌کاری و تکمیل روشنایی ورودی شهر در دستور کار قرار گرفته و دراسرع‌وقت اجرایی می‌شود.

رضایی تصریح کرد: پیگیر اجرای تمامی مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، استانداری و دیگر مقامات کشوری و استانی به شهرستان هستیم و امیدواریم با اجرای این مصوبات پیشرفت و توسعه شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان به‌منظور پیگیری و بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان از پروژه‌های ساماندهی ورودی‌های شهر بازدید می‌کرد.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه ساماندهی ورودی‌های شهر میاندوآب، اظهار کرد: پروژه‌های ساماندهی ورودی‌های میاندوآب هم اکنون طبق مصوبات در دست اجرا است.

عملیات ساماندهی ورودی شهر در دست اجرا است

علی سلدوزیان افزود: در این راستا از سمت آذربایجان شرقی به طول ۲.۵ کیلومتر و روکش آسفالت بزرگراه الغدیر حدفاصل پلیس‌راه تا میدان عاشورا به طول پنج کیلومتر با عرض ۱۰.۳ متر از سری مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان میاندوآب بودکه توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اجرا و تکمیل شد.

وی گفت: بخش کوچکی نیز در محدوده شهری و حوزه کاری شهرداری قرار دارد که امیدواریم طی روزهای آینده اجرا شود.

ورودی هر شهر در واقع بیانگر زیبایی آن شهر است و مسافران و رهگذران نیز توجه فراوانی به ورودی شهرها دارند.

متأسفانه، ورودی‌های شهر میاندوآب با آنکه در چهارراه ارتباطی واقع شده از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و رسیدگی به این وضعیت و ساماندهی آن نیز یکی از موضوعاتی است که همواره از خواسته‌های اصلی مردم این شهر و حتی کسانی که اهل میاندوآب و اکنون ساکن شهرهای دیگر هستند نیز ساماندهی ورودی‌های شهری را به‌عنوان یک مطالبه اصلی مطرح می‌کنند که با اقدامات انجام‌گرفته امیدواریم وضعیت بهتری بیایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.