روز قدس، روز فریاد آزادگی و دفاع از مظلوم است/ رسانه های استکبار، جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند
۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۴۵
شناسه : 262602
7

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت:  روز قدس، روز فریاد آزادگی و انسانیت، علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی  بوده و مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی ، فریاد دفاع از مظلوم را بر سر ظالمان و مدعیان حقوق بشر می کشند.

پ
پ

حجت الاسلام حیدر کوثری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس، تجلی وحدت امت اسلامی و لبیک به فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) هست که فرمودند: « کسی که فریاد دادخواهی (مظلومی) را بشنود که از مسلمانان کمک می خواهد؛ ولی او را یاری نکند، مسلمان نیست.» است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه روز قدس، روز فریاد آزادگی و انسانیت، علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است، افزود: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تنها وظیفه ایرانیان و مسلمانان نیست، بلکه وظیفه هر انسان آزاده ای که به شرافت و کرامت بشری تعظیم کرده و خون و مال و جان همنوع را محترم می شمارد، نیز هست.

وی افزود: مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی، فریاد دفاع از مظلوم را بر سر ظالمانی می کشند که با زیر پا گذاشتن اصول انسانی و قانون بشری، در سکوت سازمان های بین المللی و حقوق بشری و حمایت حکومت های مرتجع منطقه ای به وحشیگری و کودک کشی و آواره کردن مردم مظلوم فلسطین از شهر و کاشانه خود کرده اند.

کوثری با بیان اینکه متاسفانه سازمان های داعیه دار حقوق بشر در دنیا در مقابل کشتار مردم مظلوم فلسطین سکوت کرده اند، گفت: این سازمان ها متاسفانه با حمایت امپراطوری رسانه ای، در برابر وحشی گری ها جنایتکاران رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در قبال مردم مظلوم فلسطین حاشیه امن درست کرده و جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید در مقابل وحشی گری های رژیم صهیونیستی ساکت نشست، تصریح کرد: هر انسان آزاده ای باید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به دفاع از مردم مظلوم فلسطین قیام کرده و با حمایت خود از مقاومت مردم مظلوم فلسطین، التیامی به زخم چندین ساله کودکان بی گناه و معصوم باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.