حمله به هواپیمای مسافربری ایران دروغ بودن حقوق بشر آمریکایی را نشان داد
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
شناسه : 309271
2
امام‌جمعه چهاربرج: امام‌جمعه چهاربرج گفت: حمایت از حقوق بشر از بزرگ‌ترین دروغ‌های دولتمردان آمریکا و زشت‌ترین شوخی‌ها با جامعه بشری است که نمونه آن در حمله به هواپیمای مسافربری ایران دیده می‌شود.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، اظهار کرد: آمریکا نه‌تنها نمی‌تواند مدعی حمایت از حقوق انسان‌ها در سطح جهان باشد؛ بلکه خود متهم و مجرم ردیف اول ناقضان حقوق بشر است.

امام‌جمعه چهاربرج افزود: کارنامه سیاه آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ نشان می‌دهد که این کشور بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر بوده و حقوق بشر آمریکایی بزرگ‌ترین دروغ قرن است.

وی با بیان اینکه آمریکا صلاحیت اظهارنظر و داوری درباره حقوق بشر را ندارد، گفت: دروغ بزرگ حقوق بشر آمریکایی در واقع به ابزاری برای دخالت غیرقانونی آمریکا در نقاط مختلف جهان تبدیل شده است.

جلالی با بیان اینکه نگاهی به عملکرد دولت آمریکا در حوزه حقوق بشر در داخل و خارج از این کشور به‌روشنی گویای ماهیت ضدبشری عملکرد آمریکا است، تصریح کرد: کجای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و تشویق و تقدیر ایالات متحده از عاملان این جنایت با حقوق بشر همخوانی دارد؟

امام‌جمعه چهاربرج در ادامه با تأکید بر بازخوانی جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا، اظهار کرد: باید با جهاد تبیین تناقضات حقوق بشری آمریکا، اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در قبال ملت ایران را تبیین و تشریح کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.