بمباران شیمیایی «سردشت» نماد عینی حقوق بشر آمریکایی است
۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
شناسه : 309105
2
کارشناس مسائل سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی گفت: غرب جنایت‌های مختلفی علیه بشریت در اقصی‌نقاط دنیا انجام داده که بمباران شیمیایی سردشت یکی از نمونه‌های بارز این جنایت است.
پ
پ

حجت‌الاسلام عسگر امامی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سردشت و ترور شهید بهشتی، اظهار کرد: اقدام زشت صدام در بمباران شیمیایی سردشت و ترور شخصیت‌های تأثیرگذار در انقلاب اسلامی با پشتیبانی آمریکا و سردمداران استکبار جهانی صورت گرفت.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: غرب جنایت‌های مختلفی علیه بشریت در اقصی‌نقاط دنیا انجام داده که بمباران شیمیایی سردشت یکی از نمونه‌های بارز این جنایت است.

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در دنیا امروز از حقوق بشر به‌عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کنند، گفت: حاکمان مستکبر در دنیا هیچ‌گونه پایبندی به حقوق بشر و حق تنفسی برای انسان اعم از کودک و بزرگ و زن و مرد قائل نیستند.

امامی تصریح کرد: باید به حال حقوق بشری که به‌راحتی دست به جنایت زده و از بمب شیمیایی علیه مردم سردشت استفاده می‌کند، تأسف خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: در حالی ادعای حقوق بشر این‌گونه کشورها گوش دنیا را کر کرده که از یک سو مدعی دفاع از انسان‌ها هستند و از سوی دیگر اقداماتی را در کشور خود و عرصه بین‌المللی انجام می‌دهند که در تضاد کامل با گفته‌هایشان است.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا غرب و آمریکا به‌خاطر منافع خود دم از حقوق بشر می‌زنند، افزود: متأسفانه مدعیان حقوق بشر به‌راحتی آب‌خوردن انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون کشیده و علیه آنها از بمب شیمیایی استفاده می‌کنند بدون اینکه محکوم شوند و این تناقض حقوق بشر غربی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.