آمریکا از حقوق بشر استفاده ابزاری می‌کند
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
شناسه : 309277
3
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق بشر آمریکایی، حقوق بشر ادعایی و دروغین و بر اساس منافع آمریکا است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه آمریکا با ابزار حقوق بشر به دنبال منافع خود بوده است، اظهار کرد: ننگ و نفرین بر مدعیان حقوق بشر و در رأس آنها آمریکا که هر جا به نفع آنها بوده و هرکس همراه با آنها بوده در مقابل جنایت‌هایش سکوت کرده‌اند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه حقوق بشر سازمان ملل ابزار دیکتاتوری آمریکا و همدستانش نیز شده است، گفت: روزی که هواپیمای مسافربری ایران در خلیج‌فارس را سرنگون کردند، مدعیان حقوق بشر کجا بودند؟ مدعیان حقوق بشر چرا در مقابل جنایت‌های آمریکا سکوت کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه آمریکا سرآمد و رکورددار نقض حقوق بشر است، افزود: علاوه بر حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، در کارنامه سیاه حقوق بشر آمریکایی، مواردی مانند تجهیز گروه‌های نیابتی برای ترور انسان‌های بی‌گناه، تسلیح صدام علیه ایران، بمباران شیمیایی سردشت با پشتیبانی رژیم بعثی عراق، حمایت از داعش دیده می‌شود که متأسفانه مدعیان حقوق بشر هیچ‌کدام از آنها را نیز محکوم نکرده‌اند.

عیسی زاده با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی، حقوق بشر ادعایی و دروغین و بر اساس منافع آمریکا است، تصریح کرد: حقوق بشر، چماق دولت مستکبر آمریکا برای پیشبرد اهدافش تبدیل شده و این مایه تأسف است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.