حمله به هواپیمای مسافربری ایران، لکه ننگ ابدی بر پیشانی آمریکا است
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
شناسه : 309274
2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران، لکه ننگی بر پیشانی آمریکا بوده و نشان‌دهنده اوج خصومت آنان نسبت به ایران اسلامی و داشتن خوی استکباری و ضدبشری سران این کشور است.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به ابعاد مختلف حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکا جنایت‌های مختلفی را به اسم حقوق بشر در کشورهای مختلف انجام داده که از آن جمله می‌توان به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، حمایت از منافقین، حمایت از رژیم صدام در حمله به ایران، حمایت تسلیحاتی از صدام و بمباران شیمیایی سردشت و تحریم‌ها علیه ایران، حمایت از داعش اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: در واقع کشوری مثل آمریکا، حقوق بشر را به ابزاری برای خود و تأمین منافعش تبدیل کرده و هر آنچه که تأمین‌کننده منافعش باشد را حقوق بشر تعریف می‌کند.

وی با اشاره به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، گفت: آمریکا خود را ابرقدرت می‌داند؛ ولی در یک اقدام ضدبشری به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرده و جالب اینکه به فرمانده این ناو هم مدال شجاعت می‌دهد که این موضوع لکه ننگی بر پیشانی آمریکا بوده و نشان‌دهنده اوج خصومت آنان نسبت به ایران اسلامی و داشتن خوی استکباری و ضدبشری سران این کشور است.

پیری با تأکید بر اینکه حقوق بشر آمریکایی نمی‌تواند نجات‌بخش باشد، تصریح کرد: کارنامه سیاه آمریکا در حوزه حقوق بشر نشان می‌دهد که این کشور به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند مدعی حقوق بشر بوده و در این زمینه حرف بزند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه آمریکا به اسم حقوق بشر انواع جنایت‌ها را مرتکب شده است، اظهار کرد: لذا سران این کشور که در داخل کشورشان نیز حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند، صلاحیت اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.