انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت داد
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
شناسه : 316364
5
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب اسلامی و شکست طاغوت، مردم را که هیچ منزلتی نداشتند، به عزت رساند و به قدرت مردم اعتنا کرد.
پ
پ

حجت‌الاسلام منصور امامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به دست و اراده مردم به وجود آمد و در دنیا نظیری ندارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با دستان خالی در مقابل پنجمین ارتش دنیا در سال ۱۳۵۷ قیام کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، افزود: این معجزه ایمان بود که مردم پیروز شدند و به تعبیر دانشمندان خارجی، ایران روح جهان بی‌روح شد و روح الهی انقلاب اسلامی ایران این جسم بی‌جان را جان بخشید.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در تصورات بزرگ‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی نیز نمی‌گنجید، گفت: دانشمندان آمریکایی در مورد انقلاب اسلامی ایران می‌گویند که انقلاب اسلامی غیرقابل‌تصور برای سیاستمداران و سرویس‌های اطلاعاتی بود.

امامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با رهبری و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی، بعثت را در عصر حاضر معنا کردند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب اسلامی و شکست طاغوت، مردم را که هیچ منزلتی نداشتند، به عزت رساند و به قدرت مردم اعتنا کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی در دنیا است که پس از پیروزی خود را به همه‌پرسی مردم می‌گذارد، افزود: امروز نام ایران اسلامی به جان ابرقدرت‌ها لرزه انداخته است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم الهی، حیات‌بخش و نورانی دین مبین اسلام است، گفت: انقلاب اسلامی به انحطاط تاریخی ملت ایران پایان داد و به آنان عزت بخشید.

امامی به قدرت نرم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز قدرت نرم ایران اسلامی را مرزها را فتح کرده و الهام‌بخش ملت مظلوم دنیا شده و پیام انقلاب اسلامی به مستضعفان دنیا رسیده است تا جایی که امروز یمن و حماس از ایران الهام گرفته‌اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز عزت و شکوه پیام انقلاب اسلامی به مستضعفان امید و خودباوری داده است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.