توسعه میاندوآب با مشارکت مردم امکان پذیر است/ با کسی عقد اخوت نبسته ام
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۵۸
شناسه : 261535
3

فرماندار میاندوآب گفت: مردم باید در صحنه باشند و در انتخاب خود نیز آزاد هستند و بدانند که توسعه شهرستان با مشارکت مردم امکان پذیر است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در جمع کاندیداهای شورای شهر با تاکید بر اینکه همه باید مطیع قانون باشند، اظهار کرد: با کسی عقد اخوت نبسته ام و ملاک برای بنده قانون است.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه وظیفه داریم تا در انتخابات حضور پرشور و باشکوهی داشته باشیم، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند همه ما باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ احدالناسی نباید عقیده خود را بر مردم تحمیل کند، گفت: مردم باید در صحنه باشند و در انتخاب خود نیز آزاد هستند و بدانند که توسعه شهرستان با مشارکت مردم امکان پذیر است.

امیری با تاکید بر اینکه همه باید برای توسعه و پیشرفت میاندوآب تلاش کنیم، تصریح کرد: هر کس به میاندوآب می آید می گوید که در این شهر کار نشده است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه نباید از اعتماد مردم سواستفاده کرد، اظهار کرد: کسانی که مردم آنها را انتخاب می کنند باید شهرداری که انقلابی و ادامه دهنده راه شهدا باشد را انتخاب کنند تا برای توسعه میاندوآب هم قدم بردارد.

فرماندار میاندوآب افزود: همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.