توزیع 2350 بسته سبدکالایی بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
شناسه : 288086
7

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: از طریق خیرین دو هزار و 350 سبد کالایی تهیه ودر بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب به منظور مقابله با کرونا، اظهار کرد:برای حفظ سلامت خانواده های تحت پوشش اقداماتی را در دستور کار قرار داده و به مرحله اجرا رساندیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در این راستا در یک مرحله چهار هزار و ۳۵۰ عدد محلول ضدعفونی و الکل و پنج هزار و ۳۵۰ عدد ماسک و دستکش در بین خانواده های تحت حمایت توزیع شد .

وی گفت: هم چنین از طریق خیرین نیز دو هزار و 350 سبد کالایی نیز تهیه ودر بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.

بخشی با اشاره به اینکه در نیمه شعبان نیز 10 راس گوسفند ذبح و گوشت آن در بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است، تصریح کرد: هم چنین 550 بسته سبدکالایی نیز در این ایام توسط مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: تا قبل از ماه مبارک رمضان از طریق خیرین سه میلیارد و 100 میلیون ریال به این نهاد برای کمک به خانوارهای تحت حمایت، اهدا شده است.

وی گفت: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته اند و امیدواریم  در ماه مبارک رمضان نیز ما را در تهیه مایحتاج موردنیاز خانواده های نیازمند تنها نگذارند و با تهیه سبد کالا یاریگر ما در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.