توزیع گوشت قربانی بین ۱۰۰۰خانوار مددجوی میاندوآبی
۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
شناسه : 295299
11
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از توزیع گوشت قربانی بین یک هزار خانوار مددجو و نیازمند در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: این گوشت قربانی، با کمک خیرین و نیکوکاران میاندوآبی تهیه و در بین نیازمندان این شهرستان همزمان با روز عید قربان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این عیدانه بین یک هزار خانواده نیازمند تحت پوشش این نهاد توزیع شده است، اظهار کرد: در این طرح با کمک خیرین و نیکوکاران به ازای هر خانوار یک کیلو گوشت قربانی توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: به مناسبت عید سعید قربان، ۱۷ راس قربانی به همت مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این شهرستان ذبح و گوشت آن بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

چوپان نژاد گفت: قدردان  کمک های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محرومان به صورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به نیازمندان هستیم.

وی تصریح کرد:  همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که  خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.