توزیع 1700 سبدکالا بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب در ماه رمضان
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۶
شناسه : 261991
10

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک هزار و 700 جیره غذایی خشک به عنوان سبدکالا و دو هزار عدد غذای گرم در بین نیازمندان و خانواده های مددجویان میاندوآبی توزیع می شود.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز مانند سال های گذشته، در نظر داریم تا طرح اطعام خانواده های نیازمند و مددجوی تحت پوشش را با کمک خیرین و نیکوکاران انجام دهیم و سبدکالا در بین این خانوارها توزیع کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در این راستا در نظر داریم تا با کمک خیرین برای یک هزار و 700 خانوار تحت پوشش، جیره غذایی خشک با عنوان سبدکالا شامل مرغ، روغن، قند و رب در طول ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع کنیم.

وی گفت: هم چنین دو هزار عدد غذای گرم نیز تهیه و در بین خانوارهای نیازمند و مددجوی تحت پوشش توزیع می کنیم.

بخشی با تاکید بر اینکه امیدواریم، خیرین مانند همیشه،‌یار و یاور ما باشند، تصریح کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته اند و امیدواریم  ما را در تهیه مایحتاج موردنیاز خانواده های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر ما در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: دیدار و دلجویی از خانواده های نیازمند به ویژه بیماران زمین گیر توسط مسئولان و خیران، از دیگر برنامه هایی است که در طول ماه مبارک رمضان انجام می گیرد.

گفتنی است بر اساس آمار ارائه شده سه هزار و 700 خانوار تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) میاندوآب قرار دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.