زمینه اشتغال برای ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد میاندوآب  فراهم شد
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
شناسه : 270815
8

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: امسال با جذب حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیش از ۲۷۶ مددجو در شهرستان میاندوآب، اشتغال زایی شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه دیدار امام جمعه میاندوآب از مراکز و واحدهای اشتغالزایی با اشاره به فعالیت های این نهاد در راستای اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: اشتغال زایی و ارائه تسهیلات مددجویی یکی از برنامه های این نهاد برای خودکفا کردن مددجویان است.

وی افزود: تمام سعی ما بر این بوده است تا میزان اعتبار پیش بینی شده برای اشتغال زایی را در شهرستان میاندوآب جذب و برای خانوارهای مددجوی تحت حمایت اشتغال زایی کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: امسال با جذب حدود ۵۰ میلیارد ریال برای بیش از ۲۷۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اشتغال زایی کنیم.

بخشی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان با جذب اعتبارات پیش بینی شده  و ضمن خودکفایی تعداد بیشتری از مددجویان، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی با بیان اینکه سعی داریم تا نسبت به سال گذشته میزان اشتغال زایی را افزایش دهیم، افزود: هم چنین از همکاری بانک ها در تسهیل دریافت تسهیلات از سوی مددجویان تقدیر و تشکر را داریم.

هم اکنون چهار و ۵۰۰  خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان میاندوآب هستند که به آنها انواع خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.