توزیع6 تن میوه شب یلدا در بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
شناسه : 269729
13

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: در آستانه شب یلدا، شش تن میوه در بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: امسال هم در آستانه شب یلدا، اقدامات لازم را برای تهیه میوه شب یلدا و ملزومات برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با کمک خیرین انجام دادیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در این راستا شش تن انواع میوه از طریق خیرین و نیکوکاران جمع آوری و برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) گذاشته شد که قبل از فرا رسیدن شب یلدا در بین خانوارهای مددجو توزیع شد.

وی با بیان اینکه این میوه شامل انواع میوه اعم از هندوانه، پرتقال، سیب، موز و… بود، افزود: این میزان میوه به ارزش بیش از 350 میلیون ریال در بین یک هزار و 200 خانوار نیازمند و مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب توزیع شد.

بخشی با تقدیر و تشکر از نیکوکاران و خیرین که در این امر خدا پسندانه سهیم بودند، تصریح کرد: نیکوکاران همیشه یاری گر ما بوده  و درخواست های ما را اجابت کرده اند، و تقاضا داریم از این پس هم کمیته امداد را یاری کنند ودر رفع نیازهای نیازمندان واقعی جامعه وشهرمان، همیار این نهاد باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: این نهاد آمادگی دارد تا کمک های خیرین را جمع آوری و به دست نیازمندان برساند.

گفتنی است در آستانه شب یلدا، سبد کالایی نیز توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تهیه و در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در مناطق محروم توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در این رابطه گفت: در این راستا  100 سبدکالایی حمایتی شامل اقلام مورد نیاز و مواد غذایی در بین  مددجویان توزیع کنیم.

رسول بخشی با اشاره به اینکه در راستای این طرح در مجموع به ارزش 100 میلیون ریال سبد کالایی توزیع شد ، گفت: در راستای این طرح به 100 خانوار از مددجویان تحت پوشش هر کدام به ارزش یک میلیون ریال سبد کالایی اهدا شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.