بسیج پیش‌قراول حل مشکلات اقتصادی کشور است/ راه رسیدن به وضع مطلوب، مشارکت آگاهانه و گسترده در انتخابات است
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
شناسه : 294238
7
سردار سلیمانی نشست مجازی با فرماندهان پایگاه‌های بسیج:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان پیش‌قراول حل مشکلات اقتصادی خواهند بود گفت: یکی از اقدامات برای حل مشکلات و رسیدن به وضع مطلوب، مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در نشست مجازی با فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان سراسر کشور با اشاره به اینکه شما تلاشگران گام دوم انقلاب اسلامی در سال۹۹ توانستید با اقدامات شایسته نظیر انجام نهضت کمک مومنانه و لبیک به پیام رهبری و نیز نقش آفرینی در مواجهه با ویروس کرونا و طرح سپهبد شهید سلیمانی رضایت رهبری را کسب کنید گفت: از تلاش ها و مجاهدت شما عزیزان تقدیر می کنم.

وی با بیان اینکه اقدامات پایگاه های بسیج در سال گذشته در زمینه سیاسی، اقتصادی، امنیت، سلامت، محرومیت زدایی و کمک مومنانه بسیار وسیع بود افزود: در یک فرصت کوتاه امکان برشمری این اقدامات فراهم نخواهد شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در ۲۳ بهبمن سال ۹۷ رهبر انقلاب بیانیه گام دوم را صادر نمودند، افزود: این بیانیه فصل جدیدی در حیات تاریخی ملت ایران است، این بیانیه تحقق دولت و تمدن نوین اسلامی را برای امت اسلام و ملت ایران با محوریت جوانان و روحیه جهادی و جهش پیشرفت هدف گذاری کرده است.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از جوانان خواستند با حرکت عمومی و پیاده سازی نرم افزار های مردم سالارانه در جهت تحقق هدف این بیانیه مجاهدت کنند تاکید کرد: یک فرصت تاریخی در برابر بسیج قرار گرفته است، بسیج به عنوان یک نیروی پر انگیزه و پاره تن ملت ایران در دفاع مقدس به صورت داوطلبانه توانست یک چالش بزرگ را که می توانست برای هر نظام و ملتی طاقت فرسا باشد به فرصت تاریخی و گنجینه تمام نشدنی تبدیل کند.
وی با اشاره به اینکه تجربیات گام اول انقلاب تجربیات گران سنگی است تاکید کرد: امروز در کنار این تجربیات ظرفیت های متنوعی در کشور داریم که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به آن اشاره کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت ایران بزرگترین ظرفیت ماست گفت: همه صفحات سرگذشت ملت ایران شامل عظمت و افتخار آفرینی است، ما می توانیم در گام دوم انقلاب هم پیروزی های بزرگی را رقم بزنیم، ملت ایران می تواند در گام دوم انقلاب حوادث بزرگی را در جهت سازندگی ایران و تبدیل ایران به ایران قوی و مقتدر رقم بزند.
وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ اولین سال قرن جدید محسوب می شود عنوان کرد: بسیج با تکیه با سند راهبردی اعتلای ۱۰ ساله که توسط فرمانده کل قوا تصویب شده بنا دارد پیشقراول ملت ایران برای تحقق دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی در تمام عرصه ها باشد.
سردار سلیمانی با بیان اینکه پایگاه های بسیج نقطه اصلی این حرکت عظیم محسوب می شوند گفت: پایگاه های بسیج در دل مساجد در دوران دفاع مقدس محل عزیمت به جبهه های جنگ بود، در آن سالها پایگاه های بسیج نقش بی بدیلی را ایفا کردند که امروز در گام دوم انقلاب نیز با اقتضائات تعریف شده می تواند از این ظرفیت استفاده کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بسیج از خود مردم، در خدمت مردم و برای مردم باید نقش پیش برندگی را داشته باشد تصریح کرد: بسیج باید برانگیختگی ایجاد کند، بسیج درست نشده است که تنها یک تشکیلات باشد بلکه بناست آرمان امام راحل را تحقق بخشیده و تدابیر رهبر انقلاب را عملی کنیم.
وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ براساس سند راهبردی ائتلای بسیج آغاز حرکت بزرگ بسیج خواهد بود گفت: با تقویت پایگاه های بسیج و حرکت در جهت چشم اندازهای تعریف شده با تکیه بر ظرفیت های درونی تلاش خواهیم کرد این چشم انداز را محقق کنیم.
سردار سلیمانی با بیان اینکه این چشم انداز تضمین کننده شرایط مطلوب هر یک از مردم ایران است گفت: باید در مسیری که در پیش رو داریم یک حرکت جدید را آغاز کنیم، اگرچه کشور درگیر ویروس کرونا است و متاسفانه هر روز برخی مبتلا و برخی از دست می روند اما با تلاشی که صورت گرفته این ویروس کنترل خواهد شد به ویژه با توزیع و تولید انبوه واکسن های داخلی که از چندین مسیر در حال پیگیری و تولید است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تلاش ها و مجاهدت های پایگاه های مقاومت را ارج می نهیم گفت: رهبر انقلاب در سال ۹۸ در جمع فرماندهان فرمودند از این کارها راضی هستم اما قانع نیستم، رهبری از کار بسیج راضی هستند، اما قانع نیستند و حجم بیشتری از عملکرد را مطالبه دارند که باید بسیج و پایگاه ها در این مسیر با تلاش بیشتر عمل کنند.
سردار سلیمانی گفت: به پایگاه های بسیج اختیار داده شده تا با استفاده از ظرفیت های محلی و هیئت های اندیشه ورز این مطالبات را محقق کنند البته ما هم در فراهم کردن زمینه ها همراه و پشتیبان شما هستیم.
سردار سلیمانی با بیان اینکه امسال سال غلبه ملت ایران به ویروس کرونا خواهد بود گفت: به زودی کشور ما جز کشورهای برتر سازنده ویروس ضد کرونا در منطقه و جهان خواهد بود.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای پیش رو یکی از مهمترین انتخابات ۴۰ سال گذشته است، ملت هموراه پای صندوق های رای سرنوشت خود را تعیین کرده است؛ در کشور شرایطی داریم که باید با مشارکت گسترده مردم تغییر راهبردی در و تعیین کننده ای صورت گیرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید در برابر القائات دشمنان درباره انتخابات، تبیین را در دستور کار خود قرار داده و به شبهات پاسخ دهیم.
سردار سلیمانی با اشاره به اوضاع فلسطین و قدس اشغالی و افغانستان گفت: ببینید در این کشورها تروریست ها با پشتیبانی نظام سلطه چه شرایطی حاکم کردند، نظام سلطه از زمانی که نظام اسلام را هدف گرفت، تضعیف مسلمانان را در دستور کار خود قرار داد اما پیروزی انقلاب اسلامی آغاز اقتدار نظام اسلام و امت اسلامی بود.
وی با اشاره به اینکه روند بازگشت قدرت به نظام اسلامی آغاز شده عنوان کرد: این اتفاقات و دست و پا زدن های در منظقه آخر کار رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری و ارتش آمریکا در افغانستان است.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امروز ایران جریزه پهناور ثبات و امنیت است عنوان کرد: در کشورهایی که نظام سلطه دست درازی دارد، ترور و تجاوز و کشتار و اقدامات وحشیانه به چشم می خورد در حالی که ندای حقوق بشر سر می دهند، تاریخ برای آنها صفحات تاریکی را رقم خواهد زد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با در پایان با اشاره به اینکه با تکیه بر ظرفیت ها و فرهنگ اسلام و انقلاب مشکلاتمان قابل حل است عنوان کرد: مشکلات کشور ما عمدتا اقتصادی است و راه حل این مشکلات در درون کشور وجود دارد و بسیجیان پیش قراول حل این مشکلات خواهند بود. یکی از اقدامات برای حل مشکلات و رسیدن به وضع مطلوب، مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.