ایثار و مجاهدت جهادگران سلامت در مبارزه با کرونا ستودنی است/ پیگیر مسائل و اقدامات انجام گرفته در راستای مبارزه با کرونا هستم
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۵۶
شناسه : 287332
4

نماینده منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت:آنچه در تمامی گرفتاری‌ها و این ابتلاها صحنه‌هایی زیبا خلق می‌کند، ایثار و فداکاری بی‌منت بخش‌هایی از جامعه است که بعدها تصویر این فداکاری به بخشی از تاریخ افتخارآمیز یک جامعه تبدیل می‌شود.

پ
پ

مهدی عیسی زاده به خبرنگار زرین خبر گفت: در راه مبارزه با بیماری و ویروس منحوس کرونا، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمانی بیمارستان‌ها و سیستم بهداشتی کشور ، استان و شهرستان میاندوآب انصافا به خوبی درخشیده و همانند مردان بی‌ادعای همیشه پیروز جبهه ها خط‌شکنی می‌کنند.

نماینده منتخب مردم میاندوآب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: این روزها کشور عزیزمان با پشت سر گذاشتن حوادث تلخ و شیرین چند ماهه اخیر با ابتلائی جدید مواجه شده است و آنچه در تمامی گرفتاری‌ها و این ابتلاها صحنه‌هایی زیبا خلق می‌کند، ایثار و فداکاری بی‌منت بخش‌هایی از جامعه است که بعدها تصویر این فداکاری به بخشی از تاریخ افتخارآمیز یک جامعه تبدیل می‌شود.

وی با تاکید بر مدیریت بحران، گفت: دولت هم نباید وقت را از دست دهد باید قاطعانه و در اسرع وقت با مدیریت بحران و تشکیل ستادهای ویژه اعمال قانون کند و در کنار مردم باشد.

عیسی زاده تصریح کرد: مردم نیز باید به سفارشات و توصیه‌های مسئولین عمل کرده و از خودشان در مقابل این ویروس مراقبت کنند تا خدایی نکرده بعد از خلق حماسه شیرین و بزرگ در دوم اسفند کام مردم و ما را تلخ نکنند.

نماینده منتخب مردم میاندوآب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در حد اختیارات یک نماینده منتخب پیگیر مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه بوده و در این زمینه نیز از طریق فرماندار و سایر مسئولان پیگیر مسائل بوده و هستم.

وی اظهار کرد: تا نابودی کامل این ویروس به صورت جدی و تمام وقت نگران سلامت و شادابی مردمان غیور میاندوآب خواهم بود و توصیه ام به عزیزان مسئول در این موضوع این است که در انجام ظایف خود کوتاهی نکرده و در خدمت سلامت بهداشتی جامعه باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.