روز قدس امسال اهمیت ویژه‌ای دارد
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
شناسه : 318234
3
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه‌به جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده؛ راهپیمایی امسال از اهمیت بسزایی برخوردار است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس روز دفاع از مظلوم در برابر ظالم و روز لبیک به امام راحل (ره)، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تمام شهیدان است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاریخ صهیونیست پر از دشمنی با اسلام است، افزود: از روزی که رژیم غاصب صهیونیستی، این غده سرطانی در منطقه کاشته شد و با حمایت آمریکای جنایت‌کار و انگلیس جان گرفت، دشمنی آنها با مسلمانان آشکار بود.

وی با اشاره به اینکه کوک کشی، نسل‌کشی و شرارت در ذهن صهیونیست‌ها است، گفت: هر زمان و هر کجا آزادی‌خواهان فلسطینی به دنبال گرفتن حقشان بودند، صهیونیست‌های پلید و خبیث با تروریسم دولتی آنها را به شهادت رساندند و شهادت رهبران فلسطین و به خاک و خون کشیده‌شدن زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، سند روشنی بر این موضوع است.

عیسی زاده با اشاره به طوفان الاقصی و شکست جبران‌ناپذیر صهیونیست‌ها، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت و حرکتی تاریخی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز فرزندان انقلاب اسلامی در قالب حماس و جهاد صاحب‌فکر و اندیشه و سلاح شده و از حق‌وحقوق تک‌تک مردم فلسطین در جای‌جای مختلف سرزمین‌های اشتغالی دفاع می‌کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر آن روز که سرباز اسرائیلی هر غلطی دلش می‌خواست بکند، گذشته است، گفت: امروز به تعبیر قرآنی اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر بوده و موشک‌های جهاد و حماس هر روز بر قلب آنها فرود می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: باتوجه‌به جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده و کودک کشی، نسل‌کشی و جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی امسال از اهمیت بسزایی برخوردار است و به فرموده رهبر معظم انقلاب نه‌تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای مختلف دنیا شاهد خروش مردم علیه صهیونیست‌ها خواهیم بود.

عیسی زاده افزود: ملت ایران در روز قدس امسال نیز مانند همه‌سال‌های گذشته، دست در دست هم و تمام زنان و مردان به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین به پا خواسته و این حمایت و این روز جهانی قدس، یادگار امام راحل (ره) تا سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی در حال اضمحلال بوده و نفس‌هایش به شماره افتاده است و ان‌شاءالله به‌زودی سرزمین و قبله‌گاه نخست مسلمین آزاد خواهد شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.