شهید آیت‌الله رئیسی مرد میدان بود
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 320457
2
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی یک رئیس‌جمهور میدانی بود که در ستاد برنامه‌ریزی و در میدان پیاده می‌کرد و همواره پای‌کار مردم بود.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان ایشان در سانحه بالگرد، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی ستاد و صف را در هم ادغام کرد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: آیت‌الله رئیسی یک رئیس‌جمهور میدانی بود که در ستاد برنامه‌ریزی و در میدان پیاده می‌کرد و همواره پای‌کار مردم بود.

وی با اشاره به همراهی مجلس یازدهم با دولت سیزدهم در پیشبرد امور، گفت: مجلس یازدهم با مجموعه دولت هماهنگ بود و کمک می‌کرد تا زیر ساخت‌های کشور و هیئت دولت برای پیشبرد بهتر امور را فراهم کند.

عیسی زاده با تأکید بر اینکه شهید آیت‌الله رئیسی برنامه‌ریزی‌های داشتند که در چهار سال آینده به بار می‌نشست، تصریح کرد: برنامه‌ریزی آیت‌الله رئیسی برای عملیاتی‌شدن انتظارات مردم بود و روند نیز این را نشان می‌داد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطره‌ای از آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: به‌غیراز سفر رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی به میاندوآب که مایه امید و دلگرمی مردم بود، در یکی از اعیاد بعد از انتخابات کمیسیون‌ها و انتخاب به‌عنوان رئیس کمیسیون به همراه رؤسای کمیسیون‌ها، میهمان رئیس‌جمهور و هیات دولت بودیم که در آنجا با آقای رئیسی دیدار و گفتگویی داشتیم و ایشان ازته‌دل گفتند که از انتخاب شما خوشحال و برای موفقیت شما دعا می‌کنیم و این گفته ایشان همیشه در یادم باقی است.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی خود را وقف مردم کرده بود، افزود: شهید امیر عبداللهیان نیز در عرصه دیپلماسی زحمت کشیدند و همواره همراه شهیدان جبهه قدس و مقاومت بودند.

عیسی زاده تصریح کرد: شهادت امام‌جمعه عزیز، محبوب و مردمی و استاندار جوان، متدین و انقلابی و سردار عزیز ما که شناخت از ایشان داریم؛ نیز داغی بر دل ما گذاشت.

 نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: بار دیگر این حادثه غمناک و ناگوار را به محضر امام‌زمان (عج)، نایب برحقش الامام خامنه ای (مدظله‌العالی)، خانواده این شهدای راه خدمت و مردم ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.