سپاه مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی است
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
شناسه : 318934
1
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مطیع ولایت، جان فدای مردم و پاسدار انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده است، افزود: سپاه بوده که همواره دشمنان را خوار و ذلیل ساخته و ابهت مدعیان ابرقدرتی در دنیا را شکسته است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ پر از عرصه‌های درخشان نقش‌آفرینی سپاهیان و پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را در بخش‌های مختلف خنثی و آنها را با ناکامی مواجه ساخته و عظمت، اقتدار و شکوه نظام اسلامی را در جهان متبلور ساخته است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه در کنار عرصه دفاعی و امنیتی در عرصه سازندگی نیز خوش درخشیده است، تصریح کرد: سپاه هم در دوران دفاع مقدس، هم در عرصۀ سازندگی و عمران و آبادانی و محرومیت‌زدایی خوش درخشیده و مایه افتخار مردم ایران اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران همواره پوزه دشمنان را به خاک مالیده است، اظهار کرد: نمونه این اقتدار موشکی را در عملیات «وعده صادق» دیدیم که پاسخ محکم و قاطعی به رژیم خبیث صهیونیستی بود.

عیسی زاده با بیان اینکه عملیات اخیر «وعده صادق» گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بود که به مایه عزت مردم تبدیل شده است، تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایشی از تدبیر، اقتدار و قدرت فرزندان ولایت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که نشان داد هر کس به ایران اسلامی و یا منافع ما تعدی داشته باشد با پاسخ غیرقابل‌تصور و قاطعانه فرزندان ولایت روبرو خواهند شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.