تاریخ : پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ Thursday, 25 June , 2026

بخشدار بخش مرکزی

۱۹آذر
توسعه سیستم‌های نوین آبیاری در اولویت قرار گیرد
بخشدار بخش مرکزی میاندوآب:

توسعه سیستم‌های نوین آبیاری در اولویت قرار گیرد

بخشدار بخش مرکزی میاندوآب گفت: توسعه سیستم‌های نوین آبیاری در راستای ارتقای ضریب بهره‌وری آب، باید در اولویت قرار گیرد.