کمک به بازسازی و توسعه عتبات عالیات از افتخارات مردم میاندوآب است
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
شناسه : 272011
5

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اهدای 100 تخته فرش به عتبات عالیات و کمک به امر توسعه و بازسازی عتبات از افتخارات مردم میاندوآب است.

پ
پ

سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تقدیر از کمک های مردمی و احیا 100 تخته فرش به عتبات عالیات توسط مردم میاندوآب، اظهار کرد: این کمک های مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و شهید پرور میاندوآب و پیرو و دوستدار امامت و ولایت جای تقدیر و تشکر را دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در بررسی ها، شاهد بودیم که اقشار مختلف مردم و بسیجیان در پایگاه های مقاومت و…. برای کمک به عتبات عالیات، سر از پا نمی شناختند.

وی با اشاره به اهدای 100 تخته فرش توسط مردم میاندوآب به عتبات عالیات، گفت: این فرش ها جز یادگاران مردم میاندوآب در عتبات عالیات بوده و افتخاری برای مردم این شهر است.

مولودی با بیان اینکه فرصت خدمت به عتبات عالیات، فرصت استثنایی است، تصریح کرد: باید از این فرصت استفاده کرد و هر کس به وسع و توان خود به عتبات کمک کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه توفیق داریم تا در ستاد بازسازی عتبات عالیات به ریاست امام جمعه حضور داریم، افزود: در این زمینه نیز به وظیفه خود عمل کرده و می کنیم و بسیجیان نیز کمک های خود را در کنار اقشار مختلف مردم برای بازسازی عتبات عالیات به ستاد اهدا می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.