انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار بخشید
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 298594
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار بخشید و این معجزه قرن بیستم  در دنیا پیشرو، بن بست شکن و تمدن ساز است.
پ
پ

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران گفتمان و مکتب جدیدی به دنیا معرفی کرد و در زمان شکلی گرفت که دنیا به دو بلوک غرب و شرق تقسیم می شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران گفتمانی بر خلاف گفتمان غالب بر دنیا و گفتمانی مبتنی بر مکتب دینی و الهی و با شعار “نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی” را به دنیا معرفی کرد، افزود: امروز انقلاب اسلامی، این معجزه قرن بیستم و نظام ولایی، در دنیا پیشرو، بن بست شکن و تمدن ساز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته همواره به دنبال توطئه و مقابله با انقلاب اسلامی بوده اند، گفت: دشمنان در این سال‌ها اسلامی هیچگاه دست از دشمنی برنداشته اند ولی به حول قوه الهی و به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و الطاف الهی انقلاب اسلامی از میان امواج انواع توطئه های داخلی و خارجی، فشار های سنگین و خطرناک، فتنه های داخلی و خارجی و حیله ها و نیرنگ های استکبارو قدرت های شیطانی با قدرت عبور کرده است.

پالهنگ با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: ما قبل از انقلاب اسلامی عزت نداشتیم و دیگران برای ما تصمیم می گرفتند در حالی که انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار بخشید و مردم به سرنوشت خود حاکم شدند.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، همه ما وظیفه و رسالت سنگین و مهمی داریم، گفت: ما اکنون در قبال انقلاب وظیفه داریم تا با مدیریت جهادی ، به تبیین اندیشه های امامین انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته و شبانه روز برای رسیدن به ایران قوی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.