کشف ۲۸۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب در یک ماه گذشته/۴۱ نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
شناسه : 268800
3

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در یک ماه گذشته با اقدامات انجام گرفته، مقدار ۲۸۹ کیلو و ۳۰۹ گرم انواع مواد مخدر و یک هزار و ۳۰ عدد قرص روانگردان در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان در یک ماه گذشته، اظهار کرد: در یک ماه گذشته در راستای مبارزه با سوداگران مرگ تعداد ۱۱ طرح در زمینه پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شد.

شیخ نژاد افزود: در یک ماه گذشته با اقدامات انجام گرفته، مقدار ۲۸۹ کیلو و ۳۰۹ گرم انواع مواد مخدر و یک هزار و ۳۰ عدد قرص روانگردان در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در یک ماه گذشته در شهرستان میاندوآب تعداد هشت نفر قاچاقچی و ۳۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر  دستگیر و به دادسرا معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: تعداد ۹۲ نفر معتاد در یک ماه گذشته در میاندوآب جمع آوری و به دادسرا و مراکز درمانی معرفی شدند.

شیخ نژاد اظهار کرد:  در یک ماه گذشته تعداد ۱۶  دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز در زمینه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان توقیف شده اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: برپایی کلاس آموزش همگانی در سطح ادارات، دانشگاه ها و مدارس از جمله اقداماتی بوده که در یک ماه گذشته و در طول سال در شهرستان میاندوآب به مرحله اجرا در می آیند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.