دستگیری سارق و مال‌خر اماکن خصوصی با ۲۵ فقره سرقت در میاندوآب
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
شناسه : 313630
2
 فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری دو نفر سارق اماکن خصوصی و یک نفر مال‌خر در این زمینه در این شهرستان، خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه انتظامی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اعلام این خبر، اظهار کرد: با هوشیاری مأمورین گشت و تجسس کلانتری ۱۱ امام (ره)، دو نفر سارق و یک نفر مال‌خر شناسایی و به مقر پلیس دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با هماهنگی مقام محترم قضایی و در یک عملیات منسجم مخفیگاه مال‌خر اموال سرقتی، مورد بازرسی قرار گرفته و مقادیری از اموال سرقتی شامل پنج دستگاه دوچرخه، ۹ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰ دستگاه دینام آب، ۷ دستگاه پمپ سم‌پاشی، دو دستگاه پمپ بادی، چهار دستگاه دریل برقی، دو عدد جک خودروی سنگین و مقادیری کابل برق، ابزارآلات ساختمانی و آچار و تجهیزات تعمیرگاهی از مخفیگاه وی کشف شد.

وی گفت: در تحقیقات صورت‌گرفته، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی شامل خانه‌باغ و ساختمان‌های نیمه‌ساخته معترف شدند.

رستم پور با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: دراین‌رابطه دو نفر سارق و مال‌خر دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: مال‌باختگان جهت شناسایی اموال خود به کلانتری ۱۱ شهری واقع در خیابان امام (ره) روبروی پارک معلم مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم توصیه‌هایی پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند، گفت: از همشهریان عزیز خواهشمندیم نسبت به استفاده از قفل‌های کتابی در درب‌های کارگاه فاقد نگهبان، حساسیت نسبت به کنترل و بسته‌بودن در ورودی یا پارکینگ ساختمان به‌ویژه کرکره‌های برقی پارکینگ و رعایت نکات امنیتی در نگهداری اشیا باارزش اهتمام داشته باشند.

رستم پور گفت: پلیس از طریق تلفن و پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان محترم بوده و تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر شما از فراجا است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.