انجام ۵۱ فقره عملیات کشف قاچاق کالا در میاندوآب/ بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۷
شناسه : 301592
7
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در سه ماهه نخست امسال تعداد ۵۱ فقره عملیات کشف قاچاق کالا به ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده ۶ میلیارد  و ۲۱۹ میلیون ریال در شهرستان میاندوآب انجام گرفته است.
پ
پ

فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال تعداد ۵۱ فقره عملیات کشف قاچاق کالا به ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده ۶ میلیارد  و ۲۱۹ میلیون ریال در شهرستان میاندوآب انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این زمینه ۴۴ دستگاه خودرو توقیف و ۵۸ نفر دستگیر و تحویل مقامات محترم قضایی شده است.

وی گفت: در زمینه مبارزه با مواد  مخدر نیز در سه ماهه نخست امسال در مجموع ۳۸۳نفر قاچاقچی موادمخدر و معتاد دستگیر و ۶۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

رستم پور با اشاره به اینکه در این مدت هفت هزار و ۳۲۹  مورد شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس داشته اند، تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۱۵ درصدی را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی میاندوآب ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال، ۶۰۱ فقره انواع گواهینامه  پایه یکم ،دوم ،سوم وموتورسیکلت صادرو۴۹۱فقره گواهینامه تعویض شده است.

وی افزود: هم چنین در این مدت  تعداد  سه هزار و ۵۸۴ دستگاه وسایط نقلیه تعویض پلاک =و تعداد  ۸۰دستگاه موتورسیکلت و دو هزار و ۸۸ دستگاه خودرو،۱۵۵تراکتور و ۱۰دستگاه تاکسی توقیف و متخلفین به دادسرا معرفی شده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.