پیشرفت 40 درصدی احداث پتروشیمی میاندوآب
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
شناسه : 263584
11

به گفته مدیرعامل پتروشیمی میاندوآب، هم اکنون احداث پتروشیمی این شهرستان از 40 درصد پیشرفت برخوردار است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد مهدوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پتروشیمی میاندوآب در حال حاضر از پیشرفت حدود 40 درصدی برخوردار است، اظهار کرد: عملیات نصب، سیویل و ساختمان هم اکنون رو به اتمام است.

مدیرعامل پتروشیمی میاندوآب با بیان اینکه نصب تجهیزات نیز آماده اجراست که با انتخاب پیمانکار اجرا می شوند، افزود: برای انجام این پتروشیمی، 50 میلیون یورو به صورت ارزی و 200 میلیارد تومان به صورت ریالی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اتمام واحد هیدروژن این پتروشیمی، گفت: واحد هیدروژن یکی از واحدهای مورد نیاز این پتروشیمی است که عملیات نصب آن در حال اتمام است.

هم چنین مدیرعامل پتروشیمی میاندوآب سال گذشته در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص جزئیات این پروژه گفته بود: این پروژه شامل واحد پلی اتیلن سنگین با ظرفیت 175 هزار تن است که تلاش داریم تا پایان سال 97 کار احداث آن را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه احداث این واحد پتروشیمی از تابستان 94 تسریع شده است و قبل از آن مشکل داشتیم، افزود: با راه اندازی این واحد پتروشیمی برای 200 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود و  در کنار آن با ایجاد طرح های پایین دستی و مشاغلی که اشتغال زایی ایجاد می کنند، می توان تحول خوبی را در اشتغال زایی جوانان و رفع بیکاری در منطقه در کنار رشد اقتصادی و تحول شاهد باشیم.

مدیرعامل پتروشیمی میاندوآب تصریح کرد: بعد از اتمام و افتتاح این طرح، جذب نیروهای مورد نیاز به صورت استخدام آزمون انجام می گیرد و عمده اشتغال زایی ما نیز در صنایع دستی پایین تر خواهد بود.

وی هم چنین اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا با تسریع در سرعت پیشرفت کار، فرصت از دست رفته را که به دلیل مشکل مالی و تغییرات طرح بوده، جبران کرده و به وقت مقرر تحویل دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.