پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می کند/ نوروز فرصتی برای ترویج معروفات است
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
شناسه : 272299
4

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای ارتقاء همه جانبه  امنیت اجتماعی به ویژه در ایام پایان سال و فرارسیدن سال نو، با هر موردی که نظم و امنیت عمومی را به چالش بکشد برخورد می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در جلسه نوروزی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میاندوآب که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: باید از ایام  نوروز به عنوان فرصتی برای ترویج معروفات و زدودن منکرات از جامعه استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه ایام نوروز فرصتی مغتنم برای اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، افزود: همه متولیان و مسئولان باید  در بحث امربه معروف و نهی از منکر و  کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی احساس مسئولیت کرده و در این زمینه تلاش کنند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ تذکر لسانی، گفت: همه ادارات و دستگاه های متولی باید به وظیفه خود در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در ایام پایانی سال و آغاز سال نو عمل کنند.

شیخ نژاد در ادامه به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در زمان های مختلف اشاره و تصریح کرد: در راستای ارتقاء همه جانبه  امنیت اجتماعی به ویژه در ایام پایان سال و فرارسیدن سال نو، با هر موردی که نظم و امنیت عمومی را به چالش بکشد برخورد می شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پلیس با کسانی که نظم و امنیت عمومی را برهم بزنند و با اقدامات خطر آفرین سبب خدشه دار شدن ارزش های دینی و سلب آسایش مردم شوند، برخورد می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.