پروژه ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب تعیین تکلیف شود
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
شناسه : 311134
3
رئيس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: بارها تأکید کرده‌ایم که پروژه ساماندهی و ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود؛ ولی اقدامی نشده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر میاندوآب با حضور شش عضو شورای شهر، سرپرست و کارشناسان شهرداری این شهر برگزار شد.

در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب در سخنانی با اشاره به اینکه تمام موارد در خصوص ماده ۱۰۰ و ۱۰۰ تجدیدنظر در قانون به‌صراحت آمده است، اظهار کرد: باید طبق قواعد و مفاد ماده ۱۰۰ عمل شده و این موضوع دقیقاً در شهرداری رعایت شود.

اسکندر سجادی با بیان اینکه مفاد ماده ۱۰۰ در شهرداری اجرا نمی‌شود، افزود: باید برای هر نوع ساخت‌وساز پرونده در شهرداری تشکیل شود.

وی گفت: موردی وجود دارد که چندین وقت است اجازه ساخت داده نمی‌شود و تشکیل پرونده نشده است.

رئیس شورای شهر میاندوآب تصریح کرد: متأسفانه در این دوره شورای شهر پرونده مصالحه، تفکیک و افراز نداریم و این مورد در کاهش درآمد شهرداری نیز مؤثر بوده است.

سجادی در ادامه به پروژه ساحل‌سازی و ساماندهی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب اشاره و اظهار کرد: بارها تأکید کرده‌ایم که پروژه ساماندهی و ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود؛ ولی اقدامی نشده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی بخشی که در اختیار اداره راه و شهرسازی بود به اتمام رسیده است، گفت: ولی متأسفانه بخش دیگر هنوز بلاتکلیف مانده و علی‌رغم تأکیدات نتیجه‌ای نداشته است.

شهرام محمدوند دیگر عضو شورای شهر میاندوآب هم با تأکید بر تعیین تکلیف پروژه ساماندهی و ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب، اظهار کرد: رسیدگی به این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید در اولویت نیز باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه متأسفانه دراین‌رابطه علیه شورای شهر جوسازی می‌کنند، تصریح کرد: یک نفر از اعضای شورای شهر را مأمور رسیدگی به این موضوع کنیم تا هر چه سریع‌تر این پروژه نیز تعیین تکلیف شود.

غیب الله رحیمی دیگر عضو شورای اسلامی شهر میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به اظهارات رئیس شورای شهر در جلسه هفته گذشته، گفت: بنده از احساسات مردم سوءاستفاده نکرده‌ام؛ بلکه حرف آنها را گفته‌ام.

این عضو شورای اسلامی شهر میاندوآب هم چنین با بیان اینکه فصل عمرانی روبه‌اتمام است، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که کارخانه آسفالت داریم؛ ولی وضعیت آسفالت ما خوب نیست.

هم چنین در این جلسه رئیس و نماینده اتحادیه تاکسیرانان میاندوآب نیز در جلسه حضور یافته و مشکلات این صنف از جمله افزایش مسافربرهای شخصی، تاکسی‌های اینترنتی از جمله اسنپ را مطرح و خواستار رسیدگی به آنها شدند.

در ادامه این جلسه سرپرست شهرداری میاندوآب به سؤالات اعضای شورای شهر پاسخ داد و به مراجعات مردمی و نامه‌های شهرداری و مردمی رسیدگی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.