هفته ناجا فرصتی برای ارائه توانمندی های نیروی انتظامی به مردم است
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
شناسه : 266698
4

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: هفته ناجا نیز فرصتی برای ارائه خدمات مضاعف به مردم و ارائه توانمندی های نیروی انتظامی به مردم است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در جلسه هماهنگی برنامه های هفته ناجا در میاندوآب با اشاره به اهمیت مقوله امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه است و خوشی و آرامش در سایه امنیت است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در کشور ما برای برقراری امنیت و آرامش تلاش می کنند و هفته ناجا نیز فرصتی برای ارائه خدمات مضاعف به مردم و ارائه توانمندی های نیروی انتظامی به مردم و تقدیر از فعالان عرصه برقراری نظم و آرامش در نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه پلیس شبانه روز در خدمت مردم بوده و برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می کند، گفت: مجموعه انتظامی شهرستان میاندوآب در 24 ساعت شبانه روز در خدمت مردم و همشهریان عزیز بوده و با تمام توان به مردم خدمت می کند.

شیخ نژاد به برنامه های گرامیداشت این هفته اشاره و تصریح کرد: در طول هفته ناجا برنامه های مختلفی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان با همکاری ادارات و نهادهای مختلف برگزار می شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک، برگزاری مسابقات ورزشی و حضور در مدارس و دانشگاه ها و مردمیاری و ارائه خدمات به مردم از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.