پیشگیری از وقوع جرم جدی گرفته شود
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
شناسه : 292647
4

رییس دادگستری میاندوآب‌ گفت: باید پیشگیری از وقوع جرم در جامعه باید جدی گرفته شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در میاندوآب با بیان اینکه باید پیشگیری از وقوع جرم در جامعه باید جدی گرفته شود، گفت: نیاز است نخبگان، اندیشمندان و استادان حوزه و دانشگاه در رابطه با پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه ورود پیدا کنند.

رییس دادگستری میاندوآب با اشاره به اینکه باید فرهنگ صلح و سازش در جامعه ترویج شود، افزود: ورود ۷۰ هزار پرونده به محاکم قضایی این شهرستان در طول یک سال زنگ خطر و تلنگری به نخبگان و اندیشمندان جامعه است تا عزم خود را در جهت حل این موضوعات معطوف کنند.

وی اظهار کرد: امسال این شهرستان در زمینه ایجاد صلح و سازش در هفت پرونده منجر به قتل، رتبه نخست استانی و ممتاز کشوری را به خود اختصاص داده است.

گل‌حسینی تصریح کرد: ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های اساسی در این شهرستان نویدبخش این موضوع است که به دنبال تبلیغات، فرهنگ‌سازی و استفاده از اندیشه‌ نخبگان می‌توان بیشتر از این به موفقیت رسید.

رییس دادگستری میاندوآب با بیان اینکه همچنین میاندوآب‌ در سال گذشته با گرفتن رضایت اولیای دم در ۱۲ پرونده منجر به قتل رتبه نخست استانی را کسب و حایز رتبه ممتاز کشوری شد، افزود: این موفقیت‌ها مرهون تلاش همکاران شورای حل اختلاف شعبه ۱۲، وساطت ریش‌سفیدان و افراد ذی‌نفوذ در جلب رضایت اولیای دم برای گذشت از اجرای حکم است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.