لزوم تلاش برای جذب اعتبارات اشتغال در میاندوآب/ فرهنگ حفظ منابع طبیعی را نهادینه سازیم/ محیط زیست و منابع طبیعی از مولفه های توسعه پایدار هستند
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
شناسه : 272544
3

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت: باید به وظیفه خود در قبال محیط زیست عمل کنیم و همه وظیفه داریم تا فرهنگ حفظ منابع طبیعی را نهادینه سازیم و آن را به نسل های آینده انتقال دهیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی امروز در مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری توسط اداره منابع طبیعی میاندوآب با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی، اظهار کرد: همه آنچه که ما به آنها کشاورزی، محیط زیست و… می گوئیم، خداوند همه آنها را به نام طبیعیت خلق کرده است و باید به این طبیعت اهمیت بدهیم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب افزود: آب، خاک و هوا سه عنصر مهمی هستند که باید به آنها توجه داشته باشیم و در روایات و تعالیم دینی نیز در مورد اهمیت آنها توصیه و سفارش شده است.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در امر حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، گفت:  باید به وظیفه خود در قبال محیط زیست عمل کنیم و همه وظیفه داریم تا فرهنگ حفظ منابع طبیعی را نهادینه سازیم و آن را به نسل های آینده انتقال دهیم، چرا که منابع طبیعی تنها سهم ما نیست بلکه سهم آیندگان نیز است.

جودی با بیان اینکه باید با طبیعت دوست باشیم، تصریح کرد: توجه به محیط زیست و منابع طبیعی از مولفه های توسعه پایدار به شمار می آید و می توان با توجه به آنها شاهد توسعه و بالندگی باشیم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: میاندوآب در بخش کشاورزی و زمینه های مختلف از پتانسیل های خوبی برخوردار است که می توان با بهره مندی مناسب از این فرصت ها و بهینه مصرف کردن آب در بخش کشاورزی از آنها به نحو احسن استفاده کرد.

وی به برنامه های دولت در بخش اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: دولت برنامه های مختلفی از جمله طرح اشتغال فراگیر را دارد که 145 میلیارد تومان در زمینه کشاورزی، صنعت و خدمات اختصاص دارد و با ارائه طرح های توجیهی مناسب می توان این را جذب و در راه توسعه پایدار گام برداشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.