تصویب 128 میلیاردتومان برای اشتغال فراگیر در شهرستان میاندوآب
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
شناسه : 272139
1

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت: در زمینه اشتغال فراگیر 927 طرح مطرح شده که 128 میلیارد و 122 میلیون تومان در کمیته فنی شهرستان تصویب شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی، امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان میاندوآب با تاکید بر فراهم کردن زمینه های اشتغال جوانان، اظهار کرد: بسته های اشتغالزایی در بخش های مختلف مانند ایجاد اشتغال فراگیر، توسعه روستایی و عشایری و میراث فرهنگی و بوم گردی وجود دارند که باید اطلاع رسانی شده و برای ایجاد اشتغال گام برداریم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه ها و مسائل مطرح در کشور است، افزود: در این راستا تمام تلاش های برای اشتغال و سرمایه گذاری انجام می گیرد.

وی با اشاره به وام مشاغل خانگی، گفت: هشت میلیارد و 150 میلیون ریال سهمیه شهرستان میاندوآب از محل هفتاد میلیارد ریال استانی در زمینه مشاغل خانگی است که در این زمینه اقداماتی انجام گرفته است.

جودی تصریح کرد: در زمینه اشتغال فراگیر نیز 927 طرح مطرح شده که 128 میلیارد و 122 میلیون تومان در کمیته فنی شهرستان تصویب شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب با اشاره به اقدامات در زمینه اشتغال و توسعه روستایی و عشایری، اظهار کرد: در این زمینه 125 میلیارد ریال برای اشتغال زایی در بخش تولید خدمات و صنعت در روستا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در زمینه اشتغال و توسعه روستایی و عشایری در بخش کشاورزی426 طرح تصویب و در بخش صنعت، معدن و تجارت نیز 65 طرح تصویب شده است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.