باید با آمادگی کامل به استقبال نوروز برویم/ ظرفیت های گردشگری میاندوآب به مسافران معرفی شود
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
شناسه : 272009
4

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت: باید  در زمینه پذیرایی از میهمانان نوروزی اقدامات لازم توسط کمیته ها و اعضای ستاد انجام گرفته و با آمادگی کامل به استقبال نوروز برویم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی امروز در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی میاندوآب با اشاره به تشکیل کمیته های ستاد، اظهار کرد: باید  در زمینه پذیرایی از میهمانان نوروزی اقدامات لازم توسط کمیته ها و اعضای ستاد انجام گیرد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب افزود: پیش بینی محل اسکان و نحوه پذیرایی از میهمانان نوروزی و معرفی مکان های گردشگری در ورودی ها باید مد نظر اعضا بوده و شهرداری و سایر ادارات در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برپایی نوروزگاه ها در ایام نوروز و استقبال از مسافران، گفت: باید در این زمینه مکان یابی لازم و مناسب انجام گرفته و از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه ساحل زرینه رود را می توان با انجام اقداماتی برای مسافران دلپذیر و جذاب کرد، تصریح کرد: باید ظرفیت های شهرستان میاندوآب و پتانسیل های نهفته ای که در زمینه های مختلف داریم را به مسافران بشناسانیم.

جودی با اشاره به اینکه میاندوآب یک ششم محصولات کشاورزی استان را تولید می کند، اظهار کرد: می توان در کنار نوروزگاه هایی که ایجاد می شود, نمایشگاهی از صنایع دستی و غذاهای سنتی و آئین های محلی برپا کرد.

وی در پایان با اشاره به وجود نمایشگاه بین المللی و دائمی در میاندوآب, گفت: این نمایشگاه یکی از ظرفیت ها و فرصت هایی است که می تواند در آستانه نوروز در امر اشتغال زایی موثر باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.