قیام ۱۵ خرداد، سرآغاز دفاع از عزت ملت ایران/ راه امام راحل و شهدا با تبعیت از ولایت تداوم می‌یابد
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
شناسه : 300804
8
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در 15 خرداد سال 42 وقتی مسئله کاپیتولاسیون مطرح شد، امام خمینی(ره) در راه دفاع از عزت ملت و جلوگیری از خدشه دار شدن عزت و حرمت مردم ایران، اعتراض کردند و در ادامه قیام 15 خرداد شکل گرفت.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، آیت الله عسگر دیرباز در میاندوآب اظهار کرد: ادامه راه امام و شهدا در تبعیت از مقام معظم رهبری خلاصه می شود و کسی که عملا تبعیت می کند از رهبری می کند یعنی تداوم راه انقلاب و نیروی انقلابی.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم امام راحل(ره)، افزود:  همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، باید شخصیت امام خمینی(ره) را همانگونه که هست به مردم و جوامع انسانی و اسلامی معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار یکی از اصول مهم زندگانی حضرت امام خمینی(ره) بود، گفت: در ۱۵ خرداد سال ۴۲ وقتی مسئله کاپیتولاسیون مطرح شد، امام خمینی(ره) در راه دفاع از عزت ملت و جلوگیری از خدشه دار شدن عزت و حرمت مردم ایران، اعتراض کردند و در ادامه قیام ۱۵ خرداد شکل گرفت.

دیرباز، تحول خواهی را یکی از ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) برشمرد که مقام معظم رهبری امسال به آن اشاره کردند و افزود:  حضرت امام خمینی(ره) به فرموده مقام معظم رهبری تحول خواه بود و همیشه می خواستند تا جامعه و کشور در ابعاد مختلف پیشرفت و در وضعیت بهتری قرار گیرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام راحل(ره)، تکلیف مدار بودند، تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی جامع نگر بودند و به تمام ابعاد انسانی و تربیتی توجه داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.