قاتل فراری در میاندوآب دستگیر شد
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
شناسه : 312231
4
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از گذشت شش ماه از وقوع جرم خبر داد.
پ
پ

جهانگیر مسعودی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی دادستانی و پلیس آگاهی انتظامی شهرستان میاندوآب، فردی که بر اثر اختلاف شخصی مرتکب قتل شده بود، در یکی از استان‌های هم‌جوار دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب افزود: این فرد فروردین‌ماه امسال بر اثر وقوع قتل به دلیل اختلاف شخصی در شهر بکتاش میاندوآب متواری شده بود.

وی گفت: بعد از شش ماه از وقوع حادثه و با تلاش پلیس آگاهی انتظامی شهرستان میاندوآب، قاتل شناسایی و در یکی از استان‌های هم‌جوار دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می‌گیرد و ما نیز از تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنیم .

به دنبال وقوع این حادثه مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته بود که با شناسایی قاتل دستگیر شد.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و شهر بکتاش نیز مرکز بخش بکتاش این شهرستان است.
در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.