رسیدگی به بیش از ۷۶ هزار پرونده در محاکم قضایی میاندوآب
۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
شناسه : 309036
3
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب اعلام کرد: دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت: سال گذشته در محاکم قضایی میاندوآب در مجموع به ۷۶ هزار و ۵۰۰ پرونده رسیدگی و مختومه شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانگیر مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگاران در میاندوآب اظهار کرد: در سال گذشته به تعداد ۲۱ هزار و ۶۱ پرونده در محاکم حقوقی دادگستری میاندوآب رسیدگی شده که افزایش شش‌درصدی را نسبت به سال ماقبل نشان می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب افزود: در سال گذشته در محاکم کیفری به ۹ هزار و ۳۰۹ پرونده، در دادسرا به ۲۱ هزار و ۶۹۰ پرونده و در دادگاه کیفری یک جنوب استان به ۲۷۲ پرونده رسیدگی شده که بررسی آمار نشان از کاهش پرونده نسبت به سال قبل دارد.

وی با اشاره به رسیدگی به ۲۴ هزار و ۲۱۶ پرونده در شوراهای حل اختلاف در میاندوآب، گفت: در مجموع در محاکم قضایی میاندوآب در سال گذشته به ۷۶ هزار و ۵۰۰ پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

مسعودی تصریح کرد: زمان رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم قضایی میاندوآب به طور متوسط به ۹۰ روز رسیده و کاهش‌یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب اظهار کرد: بیشترین مراجعات و پرونده‌ها مربوط به ضرب‌وجرح، ارعاب، توهین، تحدید و سرقت بوده است.

وی به عملکرد انجمن حمایت از زندانیان در میاندوآب نیز اشاره کرد گفت: تهیه سبد کالا، مساعدت نقدی به خانواده‌های زندانیان؛ کمک‌هزینه تحصیلی و البسه به فرزندان زندانیان نیازمند، مددکاری و مشاوره، هزینه درمانی و بیمارستانی و معرفی به نهادهای حمایتی از جمله اقدامات انجمن حمایت از زندانیان در میاندوآب بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.