اراذل و اوباش مخل نظم عمومی در میاندوآب دستگیر شدند
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
شناسه : 296186
7
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ گفت: ۲ نفر از اراذل و اوباش که با قدرت نمایی با سلاح سرد موجب ایجاد رعب و وحشت در سطح این شهر شده بودند، دستگیر شدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانگیر مسعودی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد سه نفر بودند که روز گذشته در اطراف بوستان ساحلی شهر میاندوآب با سلاح سرد (چاقو و قمه) به ایجاد رعب و وحشت، جرح عمدی و قدرت نمایی اقدام ‌کرده بودند که با صدور دستور قضایی ۲ نفر از آنان بلافاصله توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت پس از شناسایی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، اضافه کرد: یکی از آنان نیز متواری شده است که تلاش برای دستگیری او همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ با بیان اینکه متهمان جوان هستند، گفت: ۲ متهم دستگیر شده در این زمینه ۲۰ تا ۲۵ ساله هستند که نقش اصلی در ایجاد اختلال در نظم و انضباط عمومی شهر را داشتند.

مسعودی با هشدار به افراد شرور و اراذل و اوباش که به چنین رفتارهای مجرمانه ای مرتکب می‌شوند، گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می شود که موارد فوق از خط قرمزهای دادستانی‌ بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه امسال ۲۲ نفر اراذل اوباش در شهرستان میاندوآب دستگیر شده اند، گفت: این افراد یقین بدانند که محیط برای آنها ناامن خواهد بود و اجازه هیچ گونه تعرض و قدرت نمایی به آنان داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.