فعالیت 300 مبلغ در سطح مدارس امین آذربایجان غربی/ تعداد مدارس امین استان افزایش می یابد
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
شناسه : 267853
5

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: امسال 300 نفر بانوی مبلغ حوزه علمیه خواهران به مدارس امین آذربایجان غربی وارد شده و مشغول به فعالیت می شوند.

پ
پ

حجت الاسلام حمید ارشاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: امسال 300 نفر بانوی مبلغ حوزه علمیه خواهران به مدارس امین آذربایجان غربی وارد شده و مشغول به فعالیت می شوند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مصاحبه و دوره های دانش افزایی، افزود: این مبلغین با حضور در مدارس به صورت تمام وقت در راستای منویات مقام معظم رهبری و در امر تربیت و تزکیه دانش آموزان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در سطح استان آذربایجان غربی 55 مدرسه امین وجود دارد، گفت: با اقدامات و پیگیری های انجام گرفته، این تعداد به بیش از 300 باب افزایش می یابد.

ارشاد به اهداف مدارس امین اشاره و تصریح کرد: هدف اصلی مدارس امین، ارتقا سطح معنوی، تربیتی و تزکیه ای دانش آموزان در مدارس است که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام می گیرد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی اظهار کرد: طلاب برادر و خواهر که در مدارس به صورت افتخاری حضور می یابند در راستای توسعه فرهنگی و تربیتی و معنوی کمک حال آموزش و پرورش هستند.

گفتنی است، بر اساس اعلام مسئولان، در شهرستان میاندوآب بیش از 100 نفر به عنوان مبلغ در مدارس امین حاضر می شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.