مردم از برگزاری دورهمی در شب یلدای امسال خودداری کنند
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
شناسه : 292118
5
فرماندار میاندوآب:

فرماندار میاندوآب گفت: از مردم نوع دوست میاندوآب تقاضا داریم با پرهیز از دورهمی های خانوادگی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، آیین یلدای امسال را به شیوه ای متفاوت برگزار کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت در پیامی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، گفت:از مردم تقاضا داریم برای پیشگیری از بروز موج جدید کرونا و حفظ سلامت عزیزان خود تغییری ضروری در آداب ها و شب نشینی های بلندترین شب سال داده و یلدای امسال را به شیوه ای متفاوت برگزار کنند.

فرماندار میاندوآب افزود: از گذشته های دور تاکنون، شب یلدا در میان قومیت های مختلف کشور با شور و حرارت خاصی همراه بوده که مهمترین این آیین ها، جمع شدن اعضای خانواده و فامیل در خانه بزرگترها است.

وی با بیان اینکه در شهرستان میاندوآب نیز بسیاری از آداب و سنن گذشته هنوز هم به جهت اهمیت حفظ شده و سینه به سینه به نسل های بعد منتقل می شوند، اظهار کرد: ولی امسال احیای سنت دورهمی های یلدا می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای خانواده و فامیل و سایر اعضا به همراه داشته باشد بنابراین به منظور حفظ سلامت عزیزان خود لازم است که تغییری ضروری در آداب ها و شب نشینی های بلندترین شب سال داشته باشیم.

شیرازه محبت تصریح کرئ: از مردم نوع دوست میاندوآب تقاضا داریم با پرهیز از دورهمی های خانوادگی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، آیین یلدای امسال را به شیوه ای متفاوت برگزار کنند تا با پیشگیری از موج جدید بیماری و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا شاهد زمستانی آرام و دلنشین باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.