فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب ۶۳ هزار تومان تخلف است
۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
شناسه : 306678
5
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت : فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب دولتی ۶۳ هزار تومان تخلف است و با سودجویان در این زمینه برخورد قانونی می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، نادر رحیمی  معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی اظهارداشت: قیمت مرغ گرم هر کیلوگرم ۶۳۰ هزار ریال، مرغ منجمد ۴۳۰ هزار ریال برای مصرف کننده است و با گرانفروشان در این زمینه برخورد جدی می‌شود.

وی تصریح کرد: توزیع روزانه و منظم مرغ گرم و منجمد در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در سطح بازار استان ادامه دارد و در صورت افزایش تقاضا آمادگی عرضه بیشتر هم وجود دارد.

رحیمی با اشاره به افرادی که مرغ‌های منجمد را یخ زدایی کرده و به قیمت بالاتر عرضه می‌کنند، اظهار کرد: در صورت مشاهده این افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل و تحویل تعزیرات حکومتی می‌شوند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان از قطب‌های تولید مرغ گوشتی است، ادامه داد: تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی در زمینه تامین و عرضه گوشت مرغ نخواهیم داشت چرا که جوجه ریزی در ماه‌های گذشته مطلوب بوده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد .

وی اضافه کرد: گشت‌های نظارتی در استان بر روند عرضه و تقاضا در بازار نظارت مستمر داشته و با گرانفروشان و کم فروشان برخورد می‌کنند. از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.