مشکلی از بابت تأمین مرغ در میاندوآب نداریم
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
شناسه : 313862
4
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از ادارات جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی مشکلی از بابت تأمین مرغ و جوجه‌ریزی نداریم.
پ
پ

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، محمدرضا رضایی امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب که با موضوع نظارت و کنترل بازار مرغ تشکیل‌یافته بود، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی از اداره جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی، مشکلی از بابت تأمین مرغ و جوجه‌ریزی نداریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: تولید و عرضه مرغ نیز با تأیید سلامت و بهداشت سالن نگهداری، مرغ آماده کشتار و تخم‌مرغ توسط ناظران شبکه دامپزشکی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق در امر عرصه و توزیع مرغ در بازار، گفت: مباشرین توزیع مرغ باید باتوجه‌به گستردگی شهر، جمعیت و نیاز محلات انتخاب شوند.

رضایی به اهمیت موضوع نظارت و جلوگیری از تخلف نیز تأکید و تصریح کرد: چرخه توزیع مرغ از کشتارگاه تا خرده‌فروشی‌ها به‌صورت مستمر و دقیق نظارت شود.

وی هم چنین با اشاره به بازدید از نحوه عرضه و توزیع مرغ در بازار، گفت: هدف از این بازدید بررسی چرخه توزیع مرغ از کشتارگاه تا سبد خرید مردم است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: باتوجه‌به شرایط کنونی و نیازی که در سطح شهر برای تأمین مرغ دیده می‌شود بازدید از بازار مرغ و رصد چرخه توزیع برای اطمینان از رسیدن مرغ به دست مصرف‌کننده انجام گرفت.

رضایی با بیان اینکه بخشی از مرغ تولید کشتارگاه به دست مصرف‌کننده واقعی نمی‌رسد، اظهار کرد: امیدواریم بازدیدهایی که با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی انجام می‌شود روند توزیع دقیق و عادلانه انجام شده و شهروندان مشکلی از بابت تأمین مرغ با قیمت مصوب نداشته باشند.

وی با تأکید بر تشدید نظارت بر بازار مرغ، تصریح کرد: اتاق اصناف و جهاد کشاورزی موظف به اعمال نظارت‌های لازم و ارائه لیست توزیع مرغ به فروشگاه‌ها قبل از عرضه به مردم هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین با تأکید بر برخورد قاطع با تخلفات، اظهار کرد: اعضای کارگروه تنظیم بازار، بازرسان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در هر موضوعی که ورود کرده و تخلف و خیانت به مردم مشاهده کردند باید با آن برخورد کنند.

رضایی با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه‌ای برای مشکل‌سازی یا سلب آرامش در کار بازار و مردم پذیرفته نیست، افزود: در برخورد با فساد نباید هیچ‌گونه مماشاتی صورت گیرد.

در این جلسه که در سالن شهید باکری فرمانداری ویژه میاندوآب ترتیب یافته بود، رؤسای ادارات در حیطه وظایف و نقش خود در جلسه؛ توضیحات و گزارشاتی را از وضعیت بازار و اقدامات انجام‌گرفته در راستای تنظیم بازار ارائه کردند.
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.