عاملان و آمران ترور شهید محسن فخری زاده منتظر انتقام سخت ایران باشند  
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۱۳
شناسه : 291846
11
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقام خون این شهدا باید گرفته شود و مسببان، عاملان و آمران ترور شهید محسن فخری زاده منتظر انتقام سخت ایران باشند.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده، اظهار کرد: شهادت این عزیز را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت عزیز ایران و خانواده آن شهید فرهیخته تبریک و تسلیت عرض می کنم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت آرزوی هر آزادمردی است و کسانی که در راه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف متعالی آن قدم می گذارند، هر آنی شهادت را در مقابل چشم خود می بینند.

وی با اشاره به اینکه شهید فخری زاده یک سرمایه بود که دشمن در سال ۹۷ نیز وی را تهدید کرده بود، گفت: شهید فخری زاده، سردار سلیمانی دیگری در عرصه پژوهش و  نوآوری بود  که دانشمندان و جوانان زیادی را برای ایران اسلامی تربیت کردند و مایه افتخار برای ملت و مردم ایران بود و اینک خبر شهادت آن دانشمند فرهیخته همه ما را غمگین ساخت.

عیسی زاده با تاکید بر اینکه راه مبارزه ما با دشمن ادامه دارد، تصریح کرد: مبارزه ما دشمن ادامه دارد و قطعا نیز در این مبارزه ما پیروز میدان هستیم و دشمن سرانجامی جز نابودی ندارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتظار انتقام سخت از آمران و عاملان این اقدام تروریستی کور هستیم، اظهار کرد: انتقام خون این شهدا باید گرفته شود و نباید اجازه داد تا چنین حوادثی تکرار شود.

وی با تاکید بر اینکه اینکه مسببان، عاملان و آمران این حادثه تروریستی منتظر انتقام سخت ایران باشند، افزود: دست های پنهان که فرصت چنین جنایاتی را می دهند، باید قطع شده و دست اندرکاران این جنایت اعم از آمران، طراحان و مباشران، مورد محاکمه قرار گرفته و به سزای اعمالشان برسند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.