شورای شهر و شهرداری میاندوآب از سرمایه گذاران حمایت می کند
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
شناسه : 272235
9

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: شورای شهر و شهرداری از سرمایه گذاری در میاندوآب حمایت کرده و این موضوع را در جلسات و دیدارهای مختلف عنوان کرده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فخرالدین آذریان امروز در جمع تولیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه فروش عیدانه و بهاره در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری از همه سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای فعالیت در شهر میاندوآب دعوت به همکاری می کند.

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: شورای شهر و شهرداری از سرمایه گذاری در میاندوآب حمایت کرده و این موضوع را در جلسات و دیدارهای مختلف عنوان کرده اند و بنده بار دیگر از طرف شورای شهر و شهرداری این موضوع را اعلام می کنم.

وی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه گذاران حمایت کرد، گفت: سرمایه گذاران نقش مهمی در زمینه تولید و اقتصاد دارند و زمینه اشتغال را نیز فراهم می کنند.

آذریان با اشاره به اینکه میاندوآب از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت و پتانسیل ها به نحو احسن استفاده کرد و آنها را به همه معرفی کنیم که برپایی نمایشگاه با حضور تولید کنندگان از استان های مختلف یکی از این اقدامات است.

رئیس شورای شهر میاندوآب هم چنین در ادامه به دیدارها و جلسات اعضای شورای شهر با مسئولین در سطح کشور اشاره و به برخی اقدامات و نتایج آن جلسات اشاره کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.